loading...
ایران تور
فرشاد بازدید : 304 پنجشنبه 15 مرداد 1394 نظرات (0)
جلالي: با تغييراتي حريف را کنترل کرديم

خلاصه اي از مطلب :

سرمربي تيم فوتبال سايپا گفت:‌ در نيمه دوم ديدار برابر راه آهن به بازي مسلط بوديم و بهتر بازي کرديم.


ادامه اين مطلب : جلالي: با تغييراتي حريف را کنترل کرديم


69,400 results
  1. مهاجري: از خودم ناراحت هستم، تيمم خوب بازي کرد

    www.parset.com/FaNews/3591646_mhajry_az_khodm_naraht_hastam،_timm...

    مهاجري: از خودم ناراحت هستم، تيمم خوب بازي ... به هيچ وجه،‌از تمام آنها راضي هستم.

  2. مهاجري: از خودم ناراحت هستم - Bartarinha.IR | برترين ها

    www.bartarinha.ir/fa/news/231511/مهاجري-از-خودم...

    ... ‌ من از خودم ناراحت هستم وگرنه تيمم فوتبال خوبي بازي کرد و از تمام بازيکنانم راضي هستم. ...

  3. مهاجري: از خودم ناراحت هستم - برترين ها | خبر فارسي

    khabarfarsi.com/n/13733799

    ... من از خودم ناراحت هستم وگرنه تيمم فوتبال خوبي بازي کرد و از تمام بازيکنانم راضي هستم.

  4. 90tv.ir :: مهاجري: از خودم ناراحت هستم، تيمم خوب بازي کرد

    90tv.ir/news/...از-خودم-ناراحت-هستم...بازي-کرد

    ... ‌ من از خودم ناراحت هستم وگرنه تيمم فوتبال خوبي بازي کرد و از تمام بازيکنانم راضي هستم. ...

  5. مهاجري: از خودم ناراحت هستم، تيمم خوب بازي کرد - مشرق نيوز ...

    www.mashreghnews.ir/fa/news/449973/...

    ... ‌ من از خودم ناراحت هستم وگرنه تيمم فوتبال خوبي بازي کرد و از تمام بازيکنانم راضي هستم. ...

  6. Fars News Agency : مهاجري: از خودم ناراحت هستم، تيمم خوب ...

    www.farsnews.com/printable.php?nn=13940515000912

    ... تيمم خوب بازي کرد اما از خودم ناراحت هستم. ... به هيچ وجه،‌از تمام آنها راضي هستم.

  7. مهاجري: از خودم ناراحت هستم - اتحاديه طلا

    www.tgju.org/.../مهاجري-از-خودم-ناراحت-هستم

    مهاجري: از خودم ناراحت هستم تمام عناوين ...

  8. مهاجري: از خودم ناراحت هستم، تيمم خوب بازي کرد | فارس نيوز

    vista.ir/...از-خودم-ناراحت-هستم،...بازي-کرد

    سرمربي تيم فوتبال پديده گفت: تيمم خوب بازي کرد اما از خودم ناراحت هستم. Vista News Hub.

  9. مهاجري: از خودم ناراحت هستم وگرنه تيمم خوب بازي کرد - اخبار

    www.wikipg.com/news/4070444/...

    مهاجري: از خودم ناراحت هستم وگرنه تيمم خوب بازي کرد . سرمربي تيم فوتبال پديده گفت: تيمم خوب ...

  10. پارسي نيوز: مهاجري: از خودم ناراحت هستم، تيمم خوب بازي کرد

    parsinews.ir/news/page/884dea913b7c712eb459025cfa4bb63c

    ... تيمم خوب بازي کرد اما از خودم ناراحت هستم. ... تمامي اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع ...

  11. فوتبالي‌ترين | مهاجري: از خودم ناراحت هستم، تيمم خوب بازي کرد

    footballitarin.com/link_page.php?id=241925

    ... ‌ من از خودم ناراحت هستم وگرنه تيمم فوتبال خوبي بازي کرد و از تمام بازيکنانم راضي هستم. ...

  12. برنا - مهاجري: از بازيکنان راضي هستم اما از خودم ناراحتم ...

    sahebkhabar.ir/news/6875476/...

    ... ‌ من از خودم ناراحت هستم وگرنه تيمم فوتبال خوبي بازي کرد و از تمام بازيکنانم راضي هستم. ...

  13. مهاجري: از خودم ناراحت هستم، تيمم خوب بازي کرد

    www.newsum.ir/news/4180646447

    ... تيمم خوب بازي کرد اما از خودم ناراحت هستم. آخرين اخبار ليگ جهاني واليبال 2015 را دنبال ...

  14. مهاجري: از بازيکنان راضي هستم اما از خودم ناراحتم | روز به

    www.ghatreh.com/news/nn26950989/...

    ... من از خودم ناراحت هستم وگرنه تيمم فوتبال خوبي بازي کرد و از تمام بازيکنانم راضي هستم. ...

  15. مهاجري: از خودم ناراحت هستم، تيمم خوب بازي کرد

    www.khabarjoo24.ir/19314988...

    پنج شنبه 1394/5/15 | Thu - Aug - 6 - 2015. سياسي ورزشي اقتصادي اجتماعي فرهنگي هنري پزشكي حوادث بين الملل ...

  16. titreno.ir | تيترنو - مهاجري: از خودم ناراحت هستم، تيمم ...

    www.titreno.ir/fa/mashreghnews/news/2968201/...

    اخبار ايران و جهان، اخبار سياسي ، اخبار ورزشي ، اخبار اجتماعي ، اخبار اقتصادي ، اخبار فرهنگ ...

  17. من جهان خودم هستم وجدان صداي خداست . | Facebook?

    https://www.facebook.com/IranianHumanist

    ‎من جهان خودم هستم وجدان صداي خداست . ... عکس جديد از مادر امير تتلو و شباهت باورنکردني با خود ...

  18. به دنبال جذب يک مهاجم هدف خوب خارجي هستيم

    www.navad.net/NewsContent.aspx?NewsID=123079

    ... ‌ من از خودم ناراحت هستم وگرنه تيمم فوتبال خوبي ... مهاجري در پاسخ به اين سؤال که به ...

  19. يادداشت هاي مستر شوکولاتي - از خودم ناراحتم...

    shokolboy.blogfa.com/cat-77.aspx

    ... از خودم ناراحتم ... هستم که زودي ... از اين چيزا ناراحت نميشم از خودم ناراحتم که چرا ...

  20. يادداشتهاي صوفي - من از خودم ناراحتم

    sophie.blogfa.com/post-130.aspx

    ... مامي من از شما ناراحت هستم که اجازه ندادي ... مامي من از خودم ... صوفي هستم و درمورد ...

  21. Bokanpress.IR|بوکان|

    bokanpress.ir/?p=36350

    ... تيمم خوب بازي کرد اما از خودم ناراحت هستم.به گزارش مشرق، رضا مهاجري پس از تساوي خانگي ...

  22. براي خودم

    man159.blogfa.com

    ... ور ميرفت ،ناراحت شدم ... اينکه خودم در خانه هستم و ... از خودم بوده من ...

  23. از خودم تا خودم

    one-word.blogfa.com

    از خودم تا خودم ... اتفاق بسيار بد و ناراحت کننده اي ... هر حالتي که هستم چه خوابم الان يا ...

  24. من يك زن هستم

    mzbn.blogfa.com/9107.aspx

    اما واقعيت اينه که من حالم از خودم بهم مي خوره ... ناراحت نمي ... هستم اين رابطه در ...

  25. بنيتز: در مورد بيل ريسک نکرديم؛ از شکست ناراحت هستم - تي نيوز

    tnews.ir/news/AC7045879783.html?fo=1

    ... مي کنم براي کسب تجربه بازيکنان جوان و کار هاي تيمي خوب بود، اما من از اين شکست ناراحت هستم.

  26. نوروزي: از خودم ناراحتم، نه از ژوزه - Perspolisnews.Com

    perspolisnews.com/index.php?option=com_content&view=article&id=...

    ... نيمكت‌نشيني، تا اينجاي كار تنها سهم هادي‌ نوروزي از فصل دوازدهم بوده كه البته در ...

  27. عابدزاده: بايد ثابت کنم بازي کردن حقم است | ورزش 3

    www.varzesh3.com/news/1179384/16-21

    اولين بازي 90دقيقه اي را در ليگ ايران انجام دادم و نسبتا از خودم راضي هستم. ... پدرم ناراحت هستم

  28. داستانهاي واقعي از "راز"

    secretstories.blogfa.com/tag/دوست-داشتن-خود

    فکر کنم هميشه از خودم ... حالا ديگر مي توانم بگويم که عاشق خودم هستم! ... من خيلي ناراحت بودم ...

  29. مرکز پاسخگويي به سوالات روان شناسي - جنسي

    psychotherapy.blogfa.com/category/10

    هيچ چيزي نميدونستم که چقد اين کار بده؛منتظر جوابتون هستم؛خيلي ناراحت هستم ... از خودم بدم ...

  30. هستي که هستم

    www.hastam1373.blogfa.com

    هستي که هستم ... از اين که روز تولد خودم را جار بزنم ... خوشبختانه ناراحت هم نيستم.14دي ...

  31. من و خودم

    manosib.blogfa.com/8512.aspx

    دوستت دارم و آرزومند آرزوهاي کوچولوت هستم ... از خودم : ... وقتي ناراحت بودم يا از چپ ...

  32. من يک اغفالگر هستم

    man1eghfalgaram.blogfa.com

    من يک اغفالگر هستم ! ... ناراحت شد ... از خودم خجالت ميکشم ...

  33. من و خودم

    in-man.blogfa.com

    ... هر طايفه‌اي به من گماني دارد، من زانِ خودم، چُنان‌که هستم ... ها ناراحت، از يه جايي ...

  34. من مسئول زندگي و سرنوشت خودم هستم.

    www.nutritionstyle.blogfa.com

    من مسئول زندگي و سرنوشت خودم هستم. ... از خودم پرسيدم ... حتي زيادترم شده ناراحت نشم و ...

  35. چند درصد از چهره خود راضي هستيد؟! [بايگاني] - نودهشتيا

    www.forum.98ia.com/archive/index.php/t-35142.html

    من كه راضي هستم . تعريف از خودم نيست ... منم از خودم ... تپله ناراحت بودم> هميشه ...

  36. اينجا من خودم هستم و افکارم...آزاده آزاد

    www.mostafa0452.blogfa.com

    اينجا من خودم هستم و ... بي دليل خوشم مياد.اونايي که واسم مهم هستن از دستم ناراحت ميشن ...

  37. بنيتز: در مورد بيل ريسک نکرديم؛ از شکست ناراحت هستم | طرفداري

    www.tarafdari.com/خبر/371095/بنيتز-در-مورد-بيل...

    ... در مورد بيل ريسک نکرديم؛ از شکست ناراحت هستم. ... دارد ولي من هيچ وقت خودم را با مسي ...

  38. روزهاي زندگي من و تو

    rozhayezendegi.persianblog.ir

    بايد رد پايي از خودم توي اين ... اما زماني که افسرده و خسته و ناراحت هستم اونقدر به خودم ...

  39. جام جم آنلاين-همه چيز از سوءتفاهم شروع شد

    www.jamejamonline.ir/newspreview/1476164053171199097

    من از خودم دفاع کردم ... البته من از اتفاقي که افتاده، ناراحت هستم و از اولياي دم هم عذرخواهي ...

  40. من يك زن هستم

    mzbn.blogfa.com/8804.aspx

    فکر کردم من توي خونه هم ناراحت هستم ... توي زندگي شخصي هم همينطور هستم هر روز صبح از خودم ...

  41. يه کاسه آب، يه دنيا خواب

    www.shulioparok.blogfa.com

    ... ترسم كه بايد از دست خودم ناراحت باشم و نيستم. شايدم هستم و نمي ... از خودم ناراحتم که ...

  42. 1) به خود مطمئن هستم؟

    ravanshenasitarbiati.blogfa.com

    1- از دست خودم ناراحت هستم. 2- از خودم بدم مي‌آيد. 3- از خودم نفرت دارم.

  43. ?*من+من=تنها*?

    hasrateasheghi.blogfa.com

    22_با اينکه ممکنه از جنس دوم بودنت ناراحت باشي ... از خودم از ... من عاشق بياباني هستم که ...

  44. خيلي زودرنج و حساسم چيکار کنم

    www.cloob.com/timeline/answer_173624_1859191

    من خودم از تو ... و اگر تعريف نباشه آدم محبوبي هستم ... رو براي ناراحت شدن از دست بدي و ...

  45. شخصيت شناسي - تست روانشناسي: افسردگي

    free-fal.mihanblog.com/post/110

    7 - صفر- از دست خودم ناراحت نيستم. 1- از دست خودم ناراحت هستم. 2- از خودم بدم مي‌آيد.

  46. معمولي هستم مثل خودم

    simplyordinary.mihanblog.com

    از خودم بدم ... تابستون هم که باز هستم در ... دعوامون مي‌شد و منو ناراحت مي‌کرد و من تصميم ...

  47. پرسشنامه شفقت خود

    www.ravansanji.ir/?self13112SCS

    زماني که به دليل شکست ناراحت مي شوم به ... هستم نسبت به خودم ... و مهرباني از خودم ...

  48. لحظه اي از خودم

    nightthoughts.persianblog.ir

    از خودم اگه بگم. متولد مرداد 1363 هستم. ... وقتي يه نفر حتي بهتر از خودت مي دونه کي ناراحت هستي و ...

  49. مشاوره و درمان اينترنتي توسط دکتر ابراهيميdr.ebrahimi@ ...

    www.feel.blogsky.com/1387/10

    اوايل فکر مي کردم خدا منو بخشيده و يک زوج پاک تر از خودم ... هستم از کودکي ... از اين قضيه ناراحت ...

  50. hermafrodita - هرمافروديت

    hermafrodita.persianblog.ir/pages/1

    توي اين سال هاي آخر خيلي از لحاظ روحي در فشار هستم . هم از طرف خودم ... و خيلي از خودم ... ناراحت ...

  51. Some results have been removed
    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  1. فراموشی رمز عبور؟
  2. آرشیو
    آمار سایت
  3. کل مطالب : 1432
  4. کل نظرات : 2
  5. افراد آنلاین : 100
  6. تعداد اعضا : 1
  7. آی پی امروز : 174
  8. آی پی دیروز : 84
  9. بازدید امروز : 408
  10. باردید دیروز : 265
  11. گوگل امروز : 0
  12. گوگل دیروز : 0
  13. بازدید هفته : 2,118
  14. بازدید ماه : 10,085
  15. بازدید سال : 47,261
  16. بازدید کلی : 824,392